erayinannesi_333 Benim ilk gebeliğimde öyleydi hatta iki doktora gittim yanlışlık olmasın diye o da aynısını söyledi. Bebeğe kilo aldıran yiyecekler yedim. Kaşar peyniri,muz,fındık,badem falan sonra bir sıkıntı olmadı Elhamdülillah. Korkma yani 2 hafta ileri-geri olabiliyor kendini strese sokma.