Burda soğan kürü ile hamile kalanların hikayelerini okudukça kendimi odakladım. Pek inanmıyordum ilk başta soğan ne yapabilir ki diye düşünüyordum ama öyle değilmiş. Aralık ayından beri 2.çocuk için çaba gösteriyorduk bilen bilir her ay başı burda test paylaşıp o kırmızı ikinci çizgiyi görene kadar gözlerim kör olurcasına testleri parçalıyordum… Mayıs ayında kimyasal geçirdim, bu ay da regl zamanı soğan kürüne başladım. Çok inanarak yaptım ve sonuç pozitif 🥹 bugün normalde regl olmam gerekiyordu ama kaç gündür silik görünce bugünde regl olmayınca kan değerlerime baktırdım. Beta değeri 361 çıktı.. çok şükür ben denedim sizde deneyin soğan küründen sonra hemen olduğunu düşünüyorum 🌸