Nefes darlığı ve kaburgama batma hissi tamamiyle geçti göbeğim aşağı indi gibi gören bir kaç kişide göbeğimin aşağıda durduğunu söyledi ağrım sızım yok arada sırada karnımın altı sertleşiyor sadece böyle bir durum yaşayan var mı? Hemen pinpiriklenip doktora yazmak istemedim