Merhaba kızlar. Dün evde test yaptım pozitif çıktı. Son adet tarihim 1 Haziran. Sizce ne zaman gidip kan falan vereyim. Birde bir kaç gündür sol kasığıma ağrı saplanıyor. Şiddetli bı acı hatta. Bıçak saplanır gibi oluyor bir kaç saniyelik hareket edemiyorum bile. Sonra geçiyor. Normalmi bu. İlk oğlumda böyle olmadı hiç. Benim elham yaptım bilmiyorum. Başına gelen varmı. Oğlumdan önce bir kaybim var oyuzden kafamda bir dünya olumsuz düşünceler geçiyor