Ne alaka geri kalmıştır haftamız aynı benimde bebeğim 2180 gr dedi doktor 3 hafta geriden geliyor dedi hatta içeride beslenememesi iyi değil erken doğması daha hayırlı dedi 37 de alınacak doğuma bence başka yerede gidin asla o kadar beklemeyin saçmalamış doktor