Alone
Benim ilk 3 ay çok kanamam oldu 12. Haftadan sonra suyum azalmaya başladı muhtemelen kanama ile kesede delinme oldu ordan su kaybetmeye başladın dediler ben kimseyi dinlemedim havuç suyu içtim genetik testleri yaptırdım detaylıda da bebeğimin herşeyi iyiydi tek problem suyun git gide azalmasıydı delik varsa biz göremeyiz oradan su kaybedersin dedi doktorlar 23 haftada tamamen bitti enfeksiyon başladı gebeliğim sonlandırıldı daha çok yeni atlatamıyorum 😭 sizin sonra ki gebeliğiniz kaç ay sonra oldu