Leylaaa_46 Havuç suyu içip suyunda artış olan var mı ise yarıyor mu ? Suyumda azalma var başına gelen var mi ? 20 haftalık
2mucize Leylaaa_46 arkadaşımda bu sorun vardı eşi araştırmış ve bol bol içmiş bir sonraki randevusunda sorun ortadan kalmıştı
Ranip-pinar Leylaaa_46 günde 4 litre su içiyorum ve 1 büyük bardak havuç suyu. Su sızıntım var o yüzden suyum az. Şuan suyum baya arttı.
Mommmmy Leylaaa_46 ben son 7-8 haftayı o şekilde geçirdim sürekli takiple sonra 37+6 da acil aldı doktorum ama havuç suyu şeker yüksek olduğundan bebeğim tombul doğdu neredeyse 4 kiloydu bide ciğer geliştirici vs yapmışlardı hiç sorun yaşamadık
Afrasevde Leylaaa_46 ay ben çok karpuz meyve falan yedim suyum fazlaymıs karpuz yemeyi biraz azaltınca suyum normale dönmüş😅 karpuz ye bol bol😁
Leylaaa_46 chrysanthemum teşekkür ederim onu duymuştum onuda yapayım . Günde kaç tüm dilim yiyordunuz
aygul-7138 chrysanthemum Bende hemen hemen her gün karpuz yiyorum Suyumu fazlalastiriyormus ilk defa duyuyorum dikkat ediyim ozaman bundan sonra suyun fazla olması da iyi değil galiba öyle biliyorum
Leylaaa_46 Ranip-pinar benimde mı var bilmiyorum suyum geldiğini fark etmedim ama akıtın diye su mu geliyor emin değilim . Su sızıntısı geri duruyor mu ? Artık dikkat ediyorum uzanıyorum eğilmiyorum az hareket ediyorum suyumda sızıntı varsa biranda gelmesin diye
bebeefendi Ranip-pinar hanımefendi sızıntı nedir? benim suyumda da azalma vardı ve bugün de camasirimda az miktarda su gibi ıslaklik gördüm. bebeğin amniyon sıvısı mı sızıyor?
Ranip-pinar Leylaaa_46 ayakta kaldığın yürüdüğün sürece çamaşırında idrar kaçırmış gibi ıslaklık oluyor ama idrar kokusu yok. Doktoruna söylersen turnusollü ped ile kontrol edebilir için rahat eder.
Leylaaa_46 Mommmmy son haftalara doğru su azalma olur dedi doktorum henüz erken sizin için dedi . Son 7 8 hafta olsa bir şekilde olur . Sağlıkla büyüsün bebeğiniz . Havuç suyu etki ettimi peki suyunuza
Leylaaa_46 aygul-7138 evet az ve fazla olması iyi değil . Kontrolde fazla çıkmazsa yiyebilirsiniz bebekler seviyor ben yediğim zaman haret etmeye başlıyor
Leylaaa_46 Mommmmy teşekkür ederim günlük 1 su bardagi içiyorum yeterli olur mu acaba kontrolüme 9 gün var
Leylaaa_46 Yasminnnnn teşekkür ederim 1 su bardağı içiyorum günlük . Sizde mi 1 su bardağı içiyorsunuz