betul57 kız diyorum çünkü şuan benim kesenin şekline benziyor
betul57 erkek
betul57 oğlumun keseside böyleydi ondan erkek dedim 🤗
Tam 10 haftalığız cinsiyet tahmini yapanlar bakabilirse çok sevinirim ♥️
Yukarı
Kız diyorumm🌸
numix neye göre tahmin yapıyorsunuz çok merak ediyorum 🥰🥰
betul57 Kesenin şekline göre. Yuvarlak olunca kız diyorlar 🥰
numix çok teşekkür ederim 🥰
.
Kimse yok mu 🥰
Alpsmommm siz kaç haftalıksınız
betul57 34+1 ama ultrasonda 35
tahmin edermisiniz ☺️
Rumysaa kız bence
Kızlar benimkine de bakar mısınız
Senam1 Erkek bence🥰
Sağlıklı olsun da bunlar güzel heyecanlar 🤗
Doktor kıza benzetti 14 haftalıkken
benim-kalbim-o neye göre tahmin yapıyorsunuz teşekkür ederim 🥰