Dikayumerko Kızlar merhaba 23 +3 üm bebek normalde hep solda olurdu dün yer değişti şuan tam ortada sepsert hareketlerini hissediyorum ama ortada yukarıda erken doğum riskim var acaba kanala girmek için mi böyle olmustur