Minsanne hikayem normal tüp bebek tedavisine başlayanlardan farklı çünkü 4 gebelik kaybım var ve kendisinin hocası zaten gönderdiği kişi bu sebeple haberleşerek gönderdi. Sebepsiz infertilite bizimki 5 yıllık evliyim. Genetik düşünüyorsanız Şişli memorial ile çalışıyor gayet iyi laboratuvar koşulları en iyi yöntemlerle destek oluyor ekstra masraftan kaçınıyor destek olmak için elinden geleni yapıyor fakat doktor biraz soğuk pek samimiyet kuramıyorsunuz genelde muayeneleri fatmanur hoca yapıyor kendisine iletiyor ilk muayene görüşme o şekilde ücretsiz ön görüşmesi var adet dışı da gidip görüşebilirsiniz farklı bir hastanede yapılan tahlil ve araştırmaları kabul ediyor ekstra kendi hastanemizde yapılacak diye tutturmuyor hatta ilk başta yapılacak olan testlerin ismini yazıp ister bizde ister devlet hastanesinde yaptır gel sonuçlarını değerlendirelim diyor hastaya yaklaşımı iyi olan bir doktor