[silindi] hakkınızda hayırlısı olsun inşallah hamilesinizdir ama geçikme yaşamadığınız taktirde niye test yapıyorsunuz ki eğer çıkmazsa sonra üzülüyorsunuz. Adetim 3 gün geçtiğinde test yapmıs olmama rağmen negatif sonuç almıstım 6. Gün pozitife dönmüştü. Her zaman için en az geçikmenizi bekleyin bir kaç gün kadar hayal kırıklığı olmaz en azından