Babybili ben de geçen hafta yaptırdım 🤗 Doktorlar bas bas bağırıyo yaptırın diye millet neyine güveniyo yok asla istemem falan diyo anlamıyorum. Bana iğneyi yapan hemşirenin eli çok hafifti hissetmedim bile iğneyi batırıp çıkarırken. Ağır bi şey kaldırma bi de banyo yapma su değmesin yoksa kolun ağırlaşır ağrı yapabilir dedi. İlk gün ne acı ne ağrı hiçbi şey yoktu. İkinci gün akşama doğru banyo yaptığım için kolum ağırlaştı böyle kaldırırken falan hamlamışım da kaldıramıyorum gibi hissettim iki gün falan sürdü o da geçti gitti. Canım acıycak korkuyorum diye ihmal edenlerin de canı bu kadar tatlı olmasın ya 5 yaşındaki çocuklar aşı oluyo biz anne olucaz biraz dirayetli olalım