Sermec27 O-zge_1234 bence çok iyi doğuma kadar 1 kilo daha alsa 3900 doğar ben 37+1 de 2450 doğurdum oğlumu
Semihaoyku O-zge_1234 bence iyi kilosu gelmişim yerindeyse ben kızımı 39 hafta 2955 kiloyla doğdu sisi falan inince 2700 falan olmuştu
Sinemyiss Bende 36+3 üm yarın gidicem bakalım o civarlar olması gerekiyor diye biliyorum bence gayet iyi ki az olsa yada fazla doktorunuz söylerdi .
Pnarcm Bence kilosu normal haftasında gibi sizinki bende 36+2 yim bugün gittim kontrole 3400 gr geldi 2 hafta önden gidiyor dedi doktor ama tabi yanılma payı filan oluyor bakalım doğunca gorecez inşallah
Yzgl _almirasmom sağlıklı olsunlarda doğunca kilo alınır RABB’İM sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin İNŞALLAH 🤲🤗 yavrularımızı
Bulutsevdasi O-zge_1234 2800 dediler 3500 doğdu yani siz bu sayılara çok takılmayın. İlk kızım içinde 3400 dediler 4 kg doğdu
Buseirgit O-zge_1234 gayet iyi bebeğinizin kilosu bence. Bende cumartesi gidicem 35+2 olucak bakalım ne kadar oldu.