Tüp bebekle hamile kaldım, 30+4üm, her hamileye olduğu gibi doğum korkusu sardı beni de. Bu karnına bastırma olayını hangi durumlarda yapıyorlar? Kimisine bastırıp kimisine bastırmıyorlar kıstas nedir? Ve ne kadar zamanda kendinize gelip ayaklanıp işlerinizi yapabilecek seviyeye geldiniz? Beni korku sarıyor yavaştan🤦🏻♀️