Kızlar merhaba size bişey sormak istiyorum ben cuma günü kıyma almıştım kasaptan direk buzdolabına koydum buzluğa değil ama normal dolap kısmına 4-5 gün oldu bir türlü yapacağım yemeği yapamadım buzdolabında duruyo etim.. buzluğa atıp tekrar cozdurmek istemedim bir iki gün geçince de.. bugün degerlendiricem.. bozulma olmuş mudur bişey olur mu? Bu şekilde dolabında bekletip 4-5 gün sonra o eti kullanan varmı aranızda ? Bı sorun teşkil eder mi emin olamadim size sormak istedim