MrvBK Bugün döngünün 14. Günü. Bunlara bakarak çatladığını söyleyebilir miyiz kızlllaar??? Cumartesi ve pazartesiyi değerlendirdim. Eşimde sorun var mı bilmiyoruz henüz. Yarını da değerlendirmeli miyim?
MrvBK lilyum_ Dün geceyi değerlendirdik de eşimde sprem sorunu var mı bilmiyoruz henüz. O yüzden bugünü değerlendirmeli miyim yarına mı denemeliyim. Emin olamadım?
MrvBK Nergisim09 Evet evet öyle yapıcam. 2 gün üst üste olacak ama sprem sorunu fln varsa da olsun artık napalım. Riske atmıcaz yani. Kaçıramam çatlamayı
Nergisim09 MrvBK valla bende 3 gün değerlendirdim ssperm sorunu varmı yokmu bilmiyorum ama dedgin gibi riske atamazdik