Tub bebek surecindeyim ilk transferım de ıkı embrıo kondu kımsyasalla sonuclandı sonarsında doktor muyanesinde rahimde polip gordu ve histeroskopi yapicaz dedı bu ay için ilaç yazdi adetin 14 gunu yıne cagırdı transferden once yoktu polip yada kucuktu belkı embrıyolar tutnmak istemiş ama polip yuzunden olmamaiş dedı nasıl oluyor bende anmamadım transfer oncesı her şey normal demiştı transfer sonrası negatıf olunca polıp dogdu bırden acili mı bu hısterskopı kızlar hiç yaptrmadım 🤷♀️