Tutaste_
Dediğim gibi ben sosyologum yıllarca yetimhanede çalıştım yıllarca çocuklarla onların bozulan psikolojilerini duzeltmekle uğraştım bir çocuğun bir gülüşüne ben canımı vermeye razıyım bu çocuğun dini dili ırkı hiç önemli değil eğer bu halk gercekten birseyler değişsin diye mücadele edecekse bunun yöntemi içinde çocuklar olan evleri yakmak degildir zamanında nazilerde içinde Türk çocuklarının bulunduğu bir sürü evi ateşe vermişlerdi aklıma direk bu geldi biz ne ara bu kadar zalim olduk evet doluyuz evet haklıyız evet bezdik ama yolu bu değildi madem bu kadar dolduk ve cesaretlendik gerekli kapılara da dayanabilir hak arayabiliriz tutuklanmayi vs göze almışız madem o zaman hodri meydan yetkililerin kapısına da dayanabiliriz ha ortalığı yakıp yıkıp yakalaniyoruz ha yetkili kapısında hem belkide böyle bir ayaklanmada tüm Türkiye dahil olup birlikte yürüyecek ne yapacaklar hepimizi toplu alacak hapishane bile bulamazlar şimdi bile hapishaneler dolu yer bulamıyorlar yani demem oki sebep ve sonuç ne olursa olsun çocuk hakları dünyanın heryerinde korunmalı bize en çokta Türk milletine yakışır dı çocukları korumak. Ben şöyle düşünüyorum Suriyeli dahi olsa komşumun evinde yangın çıksa o ateşe girer o çocukları cikarirdim ve biz böyle bir milletiz diye inanıyordum.