Ozgeblgn07 Merhabalar yeni doğum yaptım kesiğim var dikişler ne zaman geçer nasıl geçer ağrısıyla ve oturamamakla ilgili sorunları nasıl çözebilirim önerisi olan var mı?
Nurcantas65 Madecasol sürüyordum ben,bide pedi batikonla sogut öyle koy üstüne iyi geliyor. En kötü ihtimalle 1 aya düzeliyor aşırı zorlama kendini