35+4 ten selammm 🥰 kızlar nasıl gidiyor son haftalar ağrınız sızınız var mı neleriniz var bahsedin biraz 🙂 benim ellerim ve ayaklarım şişti çok😌 bu arada yalancı sancılarınız falan oluyor mu sizin? Benim daha hiç sancım olmadı. Sancı nasıl oluyor doğum sancısı nasıl oluyor anlayamazsam diye de çok korkuyorum. Sezaryen olacağım perşembe kontrol randevum var. Sezaryen günü verir mi acaba doktor bakalım çok heyecanlıyım. Bazen bebiş toplanıyor korkuyorum o zamanlar kasıkta baskı hissi oluyor. Sancı gibi değil ama sancı böyle mi oluyor acaba bilemedim🤔 siz de neler oluyor nasıl gidiyor anlatın biraz 🥰