Moeder Kumrunun-annesi bende geçen haftalarda yaşadım dişçiye de gitmedim ilaç almamak için ağrıyan yere karanfil koyup bekletilebilir birde karbonatlı suyla sabah akşam gargara yaptım. Biraz uzun sürüyor ilaçsız
Sedef21 Kumrunun-annesi kadın doğumcunuzdan imzalı bir kağıt alıp dişçiye gidip tedavi ettirebilirsiniz hamileyken iki dişime dolgu yaptırmıştım bu şekilde Çok şükür bir sıkıntıda olmadı geçmiş olsun
TwoPearls Kumrunun-annesi Ayy bende çok çektim hamileyken karanfil yağı tek çözüm onunla doğuma kadar idare ettim
Mustafaalpinannesi Kumrunun-annesi bugün doktoruma sordum aynı sorunu yasıyorum normal gebelikte 12. Haftadan sonra lokal anestezi ile tedavi olunuyormuş. Riskli gebelikte 20. Haftadan sonra oluyormus bi doktorunuza sorup tedavi olabilirsiniz
Kumrunun-annesi @Mustafaalpinannesi tuzlu suyla gargara yaptıktan sonra iyi geldi şuan ağrım yok tekrarlarsa mutlaka gidicem