Eli0-fffffff Kızlar selammm 42 gün önce doğum yaptım doktorum deri altı implantı önerdi taktırıcam. Deri altı implantla hamile kalan var mı şu an bebeğim çok küçük çok güvenilir ama yeni çıkan bi yöntem olduğu için biraz düşündürdü. Sizin düşünceleriniz neler. Bu arada normal doğum yapmıştım dikişlerim çok fazla olduğu ve zor iyileştiğim için spiral istemedim
_Minik_ Eli0-fffffff ben önermem, taktırıp yeniden çıkaranları çok gördüm. Tüm organizmaya hormon salgılıyor ve yan etkileri ola biliyor. Gebelikten ama kesin koruyor. Eğer myom, polip, kist ve ya başka şikayetler yoksa basit spiral taktırın
Ahrez Eli0-fffffff Merhaba, ben de 10 gun önce taktirdim, doktor 7 gun sonra korumaya baslar dedi dun kanama basladi cok yogun degil ama adet kanamasi gibi. Adet mi oluyorun implant kanamasi mi ayirt edemiyorum. Siz de oldu mu boyle bir durum?
Eli0-fffffff _Minik_ doktorum tek yan etkisinin ödem olduğunu söyledi. Spiral için önce muayene etti canım o kadar yandı ki dayanamam galiba. Spiralin mide bulantısı kanama vs yaptığını söyledi. Birde benim doğumum biraz travma oldu bende basit de olsa oraya herhangi bi işlem bişey konulması fikrine bile katlanamıyorum. Bu arada implantı taktırdım😂
Mervealya1992 _Minik_ spralınde etkılerı aynı bence spralı taktırcagnza bunu taktırmak mantıklı spralfefe adet gecıkmesı hırmonsal sorunlar oluyor
Mervealya1992 Eli0-fffffff acıdımı acaba bende alt bolgene karşı haasasıyetm var asla spral taktıra am bende dogumdan snra ınplant dusunuyorum iğne oluyormus gıbı gozukuyor vıdeolarda ama
Eli0-fffffff _Minik_ ay asla zaten bu konuşarda hemen doktorumla iletişime geçiyorum uygun görürse hemen kontrole gidiyorum
Eli0-fffffff Mervealya1992 ilk lokal anestezi yapıldı çok az miktarda bir iki dakika uyuşmasını bekledik biraz kalın bi iğneye benziyor hissettim ama acımadı. Şu an 6-7 saat oldu bandajla sarıldı az önce baktım çok az kanamış. Doktor bir gün duş alma ve bandaj bir gün kalsın dedi. Şu an biraz acı var fakat aman aman bişey değil. Benimde dediğim gibi doğumda travma oluştu spiral asla istemedim iyi ki de yaptırmamışım yüzdesi en yüksek olan korunma yöntemiymiş
Eli0-fffffff Ahrez ben implantı lohusayken taktırdım lohusalığım bitti ya da ben bittiğini düşündüm bilmiyorum 2 gün sonra tekrar kanamam oldu ve 13 gün kadar sürdü deri altı implanttan kaynaklı olup olmadığını sordum doktorum implant sadece birkaç günlük ara kanama yapar ve eğer adet olursan biraz adeti uzatabilir dedi
Eli0-fffffff Ahrez yani çok bir bilgim yok anlayacağınız sadece adetin ilk iki gününde takıldığında koruma etkisi hemen başlıyormuş onu biliyorum
Ahrez Eli0-fffffff Yok ben aslinda sizde kanama yapti mi diye sormak istedim. Taktirdiginizda adet gormuyordunuz di mi?
Eli0-fffffff Ahrez taktırdığımda lohusaydım ve zaten kanamam vardı o yüzden taktırdığımda adet olup olmadığımı anlayamazdım. Lohusalık kanamam 52 gün sürdü benim. 52 gün sonunda kanamam bitti 3 gün sonra normal adet oldum ve bormal adetim de uzun sürdü yani implanta bağlı kanama olup olmadığını yine anlayamazdım