Merhaba kızlar, bu benim ikinci gebeliğim ilkinde sezeryan doğum yaptım mecburi çok sıkıntılı bir süreç oldu aynı gün içinde iç kanama geçirip ikinci ameliyatı oldum iyileşme süreci çok uzun sürdü ve yanımda yardımcı olabilecek hiç kimse yoktu yurt dışında olduğumuz için ikinci doğumumu normal yapmak istiyordum ancak riskli dedi doktor şu an oğlum 15 aylık ve ben de 17 haftalık hamileyim yani oğlum 19 aylıkken doğum yapıcam ve sezeryan istemiyorum bu şekilde normal doğum yapan var mı?