Önceki gebeliğimde de su gelmeden önce 2 gün çamaşır da ıslaklık oluyordu anlamamıştım 29+5 te su geldi ve 3 gün içinde doğum oldu bebeği kaybettim. Şimdi ağrılarım var 3 gündür. sabah kalktım yine ıslak, çamaşır değiştirdim lavaboya kalktım yine hafif ıslak. Nasıl ayırt edeceğim. Sanki önceki şeyler silindi gibi beynimde.