minnakannesi38 Annişlerrr nedir Bu Doğum korkusuuuu🙈 1 gece hastanede Yatınca orayı görünce iyice Tırstım walla Nasıl çıkacak bu bebişş Yaaa🤰🏻🤦🏻♀️😖😅😂 Rabbim Yardımcımız Olsunn🙏🏻🍼🤲🏻
Tubaa10 minnakannesi38 bende şuan yatıyorum bu akşam suyum geldi diye yatış verdiler yarım saat içinde 3 kişi doğurdu bağırışlar çığlıklar 🙆♀️ ödüm patladı valla nasıl olucak bilmiyorum korktum 😁
Tubaa10 minnakannesi38 bende daha hiç uyumadım suyum da hafif hafif gelmeye devam ediyo nolucak hiç bilmiyorum bişey demiyorlar bide 32. Hafta daha da vardı baya stresliyim anlayacağın 😞🤦♀️