Byzz61 Kızlar adetim 1 gün gecikti erken gebelik yaptım çıkmadı. Akıntım da var anlamadım. Daha erken mi sizce. Yengem hemşire ona sorduğunda idrar da çok geç çıkar diyo ümidim oluyo ama silik çizgi de görmedim
Mervealya1992 Byzz61 yok bebek varsa cıkar ben adete 5gun kala dandık kaSet testte sılık cızgı cıktı 😂 cok ck ıhtımal gec dollenmeyse cıkmaz ama kan verın
biranneo_ Byzz61 ben 1 gün gecikince yapmıştım çıkmıştı erken gebelik testinde ama en azından bir hafta beklemekte fayda var diye düşünüyorum geç döllenme ya da başka şeyler için tabi beklemek kolay olmuyor işte
Byzz61 Mervealya1992 yengem hemşire labaratuarda o Tür idrar testinde çıkan gebelikler önden hamile kaldığınız için. Yoksa idrarda çıkma ihtimali yok
Mery27 Benim ilk kanda çıkmayip, ilk kasette cikmisti silik olarak, ertesi gün gene kan verdim o zaman olumlu oldu
Mervealya1992 Byzz61 önden nasıl kalıyorum ben sadece yumurtlama gunu ılıskıye gırıyorum oda adetın 14. Gunu ve 10 gun sonra testımde cıkıyor ilk bebegımdede yumurtlamada tek lişkiye gırdım bılerek tek ilişki yapıyorum kı hamıle kaldıgım gunu bıom diye ondan önce hamıle kalmıs olamam cunku adet zamanımdı ve hıc adetten oncede sonrada ılıskıye gırmedım
Mervealya1992 Byzz61 2 bebegımde bırı adete 4gun kala ogrendım bırı adete 5gu. Kala ve hıcbısekklde adet zamanı yada addetten sınra ılıskjye gırmedım tek ilişkimde tuttu ıkısıde bence erken dollendıgı ıcın oluyor hemen yaşadıgım ılıskı anında tutuyor
Byzz61 Mervealya1992 evet işte direk tutuyor demek ki sizde çünkü idrar da çok geç çıkıyor yengem laboratuvarda çalışıyor benim idrar da çıkması için anında döllenme olması gerekiyor yoksa imkansız