Tüp bebek tedavisiyle hamile kaldı 5+3 teyim üç gün önce çok çok az kahverengi lekelenmeler başladı kontrole gittik t rahimli olduğum için bebek sol tarafa yerleşmiş gelişirken kanaman olabilir dedi doktorum. Ama dün gece normal adet gibi kanamam başladı acile gittik her şey normal gözüküyor dedi doktor kanamanın sebebini bilmiyoruz. Bugün akşama doğru kendi doktoruma gidicez. Böyle bişi başına gelip bebeği sağlıklı gelişen var mı korkuyorum.