ikibebeliannis Kızlar tam 4 haftalıkken hamileliğimi öğrendim o gün bugündür şuna 10+6 yım enfeksiyonum gitmedi doktor fitil krem hepsini verdi kullandım yok gitmiyor aşırı kötü bi koku ve peynirimde akıntı var Ne yapmalıyım kafayı yedirecek bana
Gizemoztrk ikibebeliannis bol su için ama ne yaparsanız yapın kolay kolay gitmiyor bende de hamileliğimin başından beri var şuan 35. Haftamdayım hala devam ediyor 32. Haftada enfeksiyon yüzünden doğum sancım çıktı hastanede yattım çok şükür durdurdular iki kere antibiyotik kullandım fitil sürekli kullandım ama çok illet birşey inşallah sizin çabucak geçer bol su için sürekli çamaşır değiştirin akıntı geldiğinde geçer inşallah herkeste aynı da olmayabilir sizin hemen geçebilir