eylulus Sürekli kalçam ağrıyor, hamile yastığı ile uyuyanlardan fikir almak istiyorum uyku rahatliği ve kalça ağrısı durumu nedir? Faydası var mı? 6 aylik gebeyim
gocebeanne eylulus hamileliğin ilk haftalarında bel ağrısı için aldım ne gereksiz şey diye kendime kızsam da 26. Haftadan sonra kıymetini anladım yatakta dönmekten uyuyamıyordum şimdi mis gibi uyuyorum.
Bettdemm eylulus hamileliğimin belki üçüncü ayından beridir hamile yastığı kullanıyorum annemde de kalsam köye de gitsem her yere götürmeye çalışıyorum öyle bir rahatlık ama ben uzun u şeklinde gibi olanlardan aldım hem bacak arama koyabiliyorum hem o arada belimi de destekleyebiliyorum bebek doğduktan sonra da o gibi yapıp birleştirip içine çocuğu koymayı düşünüyorum düşmesin diye gelen misafirlerin çocuklarına öyle yapıyorum çünkü
Tutaste_ Bende burda bekliyim benimde agrım yok ama bebeği eziyomus gibi hissediyorum yatmaya çalışırken rahat yatıyorum. Bide agrilar için magnezyum içebilirsiniz
gmz10 Ben bu yastıktan aldım ebebekten, çok memnunum. Tatile giderken bile yanımda götürdüm. Hem de büyük yastıklar gibi değil yer de kaplamıyor, doğumdan sonra bebek için de kullanılabiliyor.
sallyt ben baya U şeklinde olandan aldım sağa sola yatarken göbeğimi desteklediği için rahat ediyorum ama olan bel ağrımı kesiyor mu diye sorarsanız kesmiyor🫠