Tomrisinizi çok güzel bir hikaye Allah analı babalı büyütsün size ve bu vatana hayırlı bir evlat olsun inşallah 😊 bende bugün 12 de yatış yapıcam 40+4 üz 3600 civarı oğluşum ama hiç açıklığım ve sancım yok suni sancı verilecek önce fitil şeklinde sabaha kadar olmazsa eğer sezeryana alacak çevremdeki herkes açılma yok sancı yok suniyi kolay mı sanıyorsun boşa çekeceksin gir sezeryana diyorlar ama umut oldu sizin hikayeniz çünkü ben normal olur pes etmezsem herşey yolunda giderse yapabilirim gibi geliyor yine de herşeyin hayırlısı. Bana önerebilceğin birşey yada herhangi bir tavsiyen var mı acaba?