Sezaryen yaptığında ıstmoseli alınan oldu mu? 8 gün önce sezaryen oldum Hala oturup kalkarken yürürken çok zorlanıyorum ağrım oluyo özellikle idrar yaparken. İlk sezaryenim h böyle zor değildi acaba istmosel de alındığı için çok mu ağrı yapıyor böyle. Yaşayan varsa tecrübeleri nedir?