Kızlar ilk hamileliğim 33. Haftamdayim bugüne kadar folik asit d vitamini OMEGA kullandım şimdi işte bir ilaç takviye almıyorum bebeğimin kilosu da bir hafta önde doktoruma sordum eczaneden alın dedi reçetesiz ilaçlarda çok pahalı diye almadım şuan da da bir takviye kullanmıyorum bir sorun olur mu