Bdnshsksh 39 hafta da bitmek üzere herhangi bir gelme belirtisi yok sadece yürüdüğümde alttan baskı hissediyorum doğum belirtileriniz nelerdi
Edaa01 Bdnshsksh maşallah canım icersini sevdi heralde😄 siz yinede bol yürüyüşü yapın inin cıkın merdiven evde egzersiz yapın sağlıcakla alın kucağınıza cinsiyeti ne bu arada
OZZGEECEE Bdnshsksh ayynı durumdayım regl sancısı gibi sancılarım bir aydır var ama doğum sancısı yalancı sancı gibi şeylerim hiç olmadı. Doğacaksa doğsun artık stres oldum ya🤣
Edaa01 Bdnshsksh ay evet o yüzden sordum bizde kız bekliyoruz bakalım öyle diyorlar ama galiba doğru değil 😁😁
Bdnshsksh OZZGEECEE bende çok stres oluyorum ondan mı olmuyor acaba benim iki kere nişanım da geldi baya geçti ama tık yok
Edaa01 OZZGEECEE nişanın gelmesini okadar önemsemiyor doktorlar o yüzden su gelmesi önemli onlar icin, siz yinede doktora gittinizmi acaba?
OZZGEECEE Edaa01 nişan için doktora gitmedim, sonrasında kontrol günümde gittim . Sancın suyun gelirse acil gel onun dışında panik yapma dedi.