ataninannesi2024 Kaç adet yenidoğan kıyafet aldınız alt üst olarak bana hızlı büyüyorlar çok alma diyor herkes ben hep 3 ay aldım ama yenidoğan da almak istiyorum kaç tane almalıyım
Hulo2105 ataninannesi2024 4-5 tane aldım 0-1 ay aldığım da oldu. Zaten ev çok sıcak oluyor zıbınla dolaştırırım o yüzden genelde 3 ay aldım
Arelmom_ ataninannesi2024 bende yeni doğan 5 takım var ama çok çabuk büyüyorlarmış benim arkadaşımın bebeği 3 aylık ama 6 ay giymeye başladı öyle çok tombik bir bebekte değil onu gördükçe yeni doğan takım baya var diyorum ama ister istemez kakası çıkıcak üst baş değişecek hep
ataninannesi2024 Hulo2105 ben de 5 takım yenidoğan var gerisi hep 3 ay Eylül’de Doğum inşallah sizin ne zaman
ataninannesi2024 Arelmom_ benimde 5 tane var gerisi 3 ay ve erkek bebek daha çabuk gelişiyor diyorlar ondan bazen yeter diyorum bazende az mı acaba alsam mı diyorum geneli 3 ay benim takımların
Arelmom_ ataninannesi2024 benimde oğluşum olucak bence yeterli hatta 3 ay yerine 6 ay daha çok olmalı diye düşünüyorum etrafımda gördüğüm bebeklerden sonra tabiki her bebek aynı değil ama o ilk 3 ay evre çok hızlı bir geçiş gördüğüm kadarıyla ilk çocuğum çok tecrübem yok ama etrafımdaki herkes yeni doğum yapmış kişiler ☺️