BFAydemir Arkadaşlar benim mide bulantılarım kusmalarım hala geçmedi. Üstelik ilaç kullanmama rağmen (prilam dr) bu 9 aya kadar böyle mi olacak. Özellikle arabaya bindiğimde daha çok oluyor🥺
Alkar BFAydemir prizin deneyin bir de bence banaysa patikan çok etki etmemişti ama en iyi gelen prizindi
Sametugcee Ben de 17. Haftadayım ve sabah uyanınca bulantım ve kusmam oluyo prilam içersem çok olmuyo ama unutuyorum bazen galiba hiç bitmeyecek bulantı 😢