OnlyBaby Kızlar testim negatif çıktı, dün bi umutlandım silik çizgi görünce. Kendimi çok kötü hissediyorum ya 😔
K-1997 OnlyBaby sende uzun zamandır buralardasın ben gibi hayırlısı olsun kendini kötü hissetme bende öyle artık negatif görmekten kuscam
OnlyBaby K-1997 evet hatırladım seni canımm.. doktorum aşılama istememişti 3-4 ay böyle deneyelim tüp bebek yapalım dedi ama.. ben aşılamamı istesem şimdi bilemedim
noble1 Önce negatif sonra pozitf de olabiliyor iki gün sonra bi daha deneyin testi. Boş umut olmasını istemem ama bu da bi ihtimal :)
K-1997 OnlyBaby doktorunla bi konuş ortak karar alın canım çok bilgi sahibi değilim sanki ama aşılama olsa daha iyi olacak gibi