Ayaz_Aybars_mom evet haklısınız her gebelık cok başka ama kese gözüken gebelık kımyasal degıldır ve bundan adım gıbı emınım eğer kı kese gözüktuyse kımyasal degılde normal gebelıktır tabı sonrasında kalp atısı bebek olur olmaz bılemem. Ama kesesı gözüken gebelik ımkansız kımyasal olamaz buna kımyasal dıyen doktor da bence bı daha okumalı, evet düşük başka bısey kese varsa kanama varsa ve durdurulamıyorsa kaçınılmaz düşük eğer durduruluyorsa da düşük tehlıkesı oluyor. ama tekrar söylüyorum kesesı olan gebelık kımyasal degıldır ustelık değer artışına bakmamış doktor değere bakmış yanı her kadında her bebekte değer aynı derece olmaz kımı 30 lar ile öğrenir kımı bınler ile değer düşük dıye de gonderılmeez ıkı gün sonra gel artışa bakalım denır. İlk gebelıgımde de böyle akıl yoksunu doktora gıttım 15 gün ağladım sonuç olarak çocuğum doğdu sadece bu kadının kı gibi geç döllenme olmus