Snyaydm bol bol haraket et canım yatma sürekli sıvı tüketimi yap kayı şeyler yememeye dikkat et bende olmuştum bende de parça kalmıştı ama o parça kalması kan pıhıtısı senin vücudun üretiyor o yüzden bol bık haraket et kanaman olsun düşsün benim 1 haftada düştü ama ağrılarım çoktu cidden hastanelik oldum hatta sonra bir gün afedersin ama bi lavaboda düştü ben bile şaşırdım annemden yeni doğmuş gibi oldum inşallah seninde öyle olur