Sivas58-46 hem gebelik sürecinde hem de doğumdan sonra iki çocukla kpss sürecim oldu hâlâ da bitmiş değil, bu ay iki sınav, 4 Ağustos alan sınavm olacak. Çok zor bir süreç ve belirsizlik. Keşke hiç bu işe girişmeseydm dedim artık. Üçüncü gebelik planlıyorum, çocuklarımla kendime evimle meşgul olacagm. Sonuca göre tekrar düşüneceğim maalesef kpss alışkanlık yapabiliyor 🫣 inşallah emeğimiz karşılığı alırım 🤲🤲🤱📝