Nsrnylr Sol kaburgamda 3 haftasan fazla gecmek bilmeyen agri var nefes alirken bazen konusamiyorum bile suandada cok siddetliii bunu yasayan varmiydi kzlarrrr
msrrf Nsrnylr kac haftaliksiniz? bazen benim bebegim de sıkıştırıyo nefesim bile kesiliyo resmen . bicak batar gibi aciyo kaburgalarim 😕 ama normal artik 34. haftadayiz anca sıgıyo 🙂
Nsrnylr Deletedmom34 Mesaj attm griptim gecen ay ondan kalmis olabilir dedi ama ben cok oldu iyileseli bu agri gidicegi yere artiyor 25 haftaligim daha
msrrf Nsrnylr ben olsam isimi garantiye alir bi doktora gorunurdum ya nolur nolmaz. saglik sonucta ihmale gelmiyo 😕 insallah saglikla kucaklarimiza almak nasip olur 🙇♂️