mervemurat16 Mommyson sprey değilde fizyolojik serumu damala olarak kullanabilirsiniz ama bence önce doktora gösterip o şekilde kullanın
Mommyson mervemurat16 ya fizyolojik serumu ben kullanmaya korkuyorum evhamlı biriyim tek bakıyorum bebeğime o yüzden bişey olursa napacağımı şaşırırım, doktorum sprey alabilirsiniz dedi ama hangisinden alacağıma karar veremedim
mervemurat16 Mommyson ben şırınga ile değilde damla şeklinde kullandım iki damla damlatıp 5-10 dk bekleyip aspiratör ile çekiyordum zaten damla hapşurtuyordu hemen alabiliyordum burun içini yumuşatmak lazım öbür türlü aspiratör acıtıyor