1Demett ayy benimde aynı 🥰
Ben şuan hiç bişey almadım oğlumdan kalma bir sürü şeyler var sadece 0-3 aylık alışveriş yapmayı düşünüyorum birazda erken doğum korkum var, önceki erken doğum olmuştu bu yüzden 28.haftadan sonra yapmayı düşünüyorum alışveriş.
Zıbın alabilirsin kısa kollu, ben evim doğalgazlı olduğu için uzun kollu almayı düşünmüyorum çok fazla. Onun haricinde unisex renklerde alt üst takımlar alabilirsin, emzik biberon bakım seti vs alabilirsin . Eski listem vardı istersen atayım buraya ama öyle detaylı sayı vererek liste yapmadım hiç