Kızlar 32.haftamdayım. Nst de düzensiz kasılma gördü doktorum sıklaşırsa kendinde hissedersen gel dedi çok üzerinde durmadı. Bende karnımın gün içerisinde ara ara sertleştiğini ama çok önemli olduğunu düşünmediğim için dile getirmediğimi söyleyince progestan 200 mg yazdı günde 2 defa. Korkulacak bir şey yok filan dedi ama korktum açıkçası. Başına gelen var mı ? Erken doğum habercisi mi bu durumlar 🥹