Semanur_AkMo ilk doğumumda takarken fazla acımamıştı ama çıkartırken nasıl acıttıklarını 13 sene geçmesine rağmen unutamıyorum. Normal doğum yapsam okadar acımazdı. Bi anda çektiler ve içim sanki dışıma çıkmış gibi hissettim. İkinci doğumumda korkularımdan bahsettim doktoruma. Ameliyattan değil sondadan korkuyordum. Doktorum çok yardımcı oldu. Uyuştuktan sonra taktı ve çıkartırken havasını dikkatlice alıp öyle çıkarttılar hiç hissetmedim. (İlkinde havasını tamamen indirmemişler demekki)Doktorunuzla konuşun yardımcı olur.