Gulchirai evet gerçekten çok güzel biyer ☺️ Ben 3 yıl öncesine kadar sadece tatillerde gelirdim şimdi yasıyorum ama yazları burda yaşamak çalışmak çok zor🙈🤣 ama iş çıkışı gidip yuzebilmek, yada deniz kenarında yürüyüş yapabilmek paha biçilemez 😍 ha bülbülü altın kafese koymuşlar ille de vtanim demiş. O da ayrı bisey 🤷🏻♀️ Antalya’da yaşamama rağmen Denizli’yi özlüyorum bende 🤣🤣