Merhaba kızlar
Biliyorum 2. Sezeryan olacaklar endişeli. Ama gerçekten çoğu kişinin dediği gibi daha kolay geçiyo. Tabi ki ağrı sızı var ama asla birinci gibi zor değil. Erken olması nedeni de malesef ilkte olduğu gibi bunda da suyum bitti. Ve küveze de girmedik çok şükür. Allah herkesin bebeğini doğru zaman da kucağına versin inşallah 😊