Kızlar 34 haftlgm yigenimin sözü vardı antlyaya geldm 2 gündür fena agrım var burda acile gittim nst de sancı çıktı alttan muane yaptı yatış verdi yatış yapıyım alalm bebeği dedi iri gözüküyor 36 görüyorm 34 degil dedi bnde çıktım burda doğurmamak için erken dogum olursa bi sıkıntı olurmu acaba korkmayada başladm