lilyum_ Pyro clinice kullandım o ay hamile kaldım. Ama sağlıksız ilerledi kürtaj oldum. İki aydır innovita kullanıyorum geçen ay tutmadı bu ay bekliyorum
Dilekulgtt lilyum_ allah tekrar saglikli sekilde nasip etsin canim. Innovita bende kullandim ama ne kadar guvenilir acaba bilmiyorum dogru sonuc veriyormu
zlemceylan lilyum_ bende bir gebenin günlüğü testlerinden yapıyorum bugün daha yapmadım isterseniz size de sonuçları atabilirim
Kubrakubra121 lilyum_ bebek düşündüğümüz ikinci ayda innovita ile hamile kaldım 🥰 size de nasip olsun inşallah
lilyum_ Dilekulgtt dogru sonuç mu bilemiyorum. Ben de en son bi post açtım orada fotoğrafları var 1 gün arayla iki defa pik gösterdi. Geçen ay gebelik oluşmadı bu ay biraz karıştı. Ama innovita ile gebe kalan cok var. Ben de araştırıp almıştım
Nergisim09 Dilekulgtt innovita ovulasyon kullanıyorum ilk defa kullandım ve yumurtlamayi çok net gösterdi sonra çatlamayi gördüm zateb
lilyum_ zlemceylan olurr atın bakalım. Benim innovita testlerim de son açtığım postta var oradan bakabilirsiniz
lilyum_ Kubrakubra121 ayy insalalh. Benim de bu ay innovita ile ikinci ayım. Düzenli olarak yapmadım ama bi süre sogan suyu içtim. Suan süpheli bir durum icindeyim. Rica etsem son actigim posta bakabilir misiniz? Bat hesaplayamıyorum da
lilyum_ zlemceylan sanki bugün yaptığınız biraz daha koyulaşmış gibi. Bir kac güne yumurtlama olur sanırım
zlemceylan lilyum_ umarım akıntı gibi olmaya da başladı hafiften bildiğim kadarıyla yumurtlama olduğu zaman jelimsi yapışkan bir akıntı geliyor
lilyum_ zlemceylan evet öyleymiş. Ama sabah ve akşam yapılan testler farkediyor. Eğer ağrınız akıntınız olursa bi sabah bi akşam test yapın. Sabah silik olup aksama koyulasabilir
zlemceylan lilyum_ gece yatmadan tekrardan bir yapabilirim akıntım olursa eğer idrar renginin açık olması sonucunda farklılık gösterir mi acaba ben testi yaparken genelde koyu olmuyor çünkü
lilyum_ zlemceylan testi yapmadan 2 saat önce sıvi alımını azaltirsan sorun olmaz. Zaten testi yapmadan önce sıvı alımını azaltın diyorlar
Nergisim09 lilyum_ innovita ovulasyon kullanıyorum ilk defa kullandım ve yumurtlamayi çok net gösterdi sonra çatlamayi gördüm zateb
lilyum_ Nergisim09 Yeniyeniden kızlar yanlış anlamayın. Soruyu soran ben değilim. Dilek isimli biriydi. Ben sadece cevap verdim. Onu etiketlerseniz daha iyi olur 😅🌸