Annelik_yolunda Kızlar iki hafta sonra kpss ye girecekler veya daha önce hamileyken girmişleriniz varmı. 7. Ayımızdayız . Önerileriniz varmı . Özellikle tuvalet konusunda çok korkuyorum
Niloyaaaaa Annelik_yolunda bende 14 temmuzda giricem 31 haftalık oluyoruz o zaman.. engelli sınıf başvurusu yapmıştım onaylandı ama bakalım engelli sınıfında tuvalet ihtiyacı giderilebiliyor öbür türlü nasıl olur hiç bilmiyorum Ösym bürosundaki kadın bana bez takabilirsiniz genelde öyle yapıyorlar demişti 🥴🙄
MerveA2020 Annelik_yolunda ilk gebeliğimde 7 aylık girmiştim bi sorun olmamıştı sıcaklar dışında 😅 şimdi 3 aylık gireceğim bakalım . Kendinize stres yapmayın olumsuzlukları düşünmemeye çalışın 🤍
biranneo_ Annelik_yolunda eğitim ve gygk de 36 haftalık oluyorum alanda 38 haftalık 😂 umarım ikisinde de doğurmam 🥹
numix O gün sabahtan itibaren su içmemeyi düşünüyorum 😂 zaten su içmeyince wc ihtiyacım olmuyor. 2 saat inşallah hemen geçer
Mery27 Sınav zamanı 38 haftalık Olcam ama şimdiden oturamiyorum,hele ki tahta sırada o kadar zaman dayanamam diye basvurmadim, girecek olanlara Allah kolaylik versin
Gamze_gamze Annelik_yolunda ben altıma bez bağlayıp gireceğim canım kafa çok rahat oluyor bez olduğunu bildiğin için psikolojik olarak çişin de gelmiyor. Arkandan Belli de olmuyor