hohomoromu Esomami yenıdogan bebeklerın 2 saatte bır emzırılmesı gerek doye duymustum her sefernde 60 cc vermesende 30 ver 2 saat sonra aglarsa eger fazla da olmasn 3 günlk daha cunki ama kılosuna baglı az geleblr ya da sarılıktn dolayı mı sana 60 cc ver dedıler
tazecikanneee Esomami canım emziriyor Muş’un aynı zamanda 3 saatte bir mutlaka aldığı kadar beslemelisin onun İstemi’sini beklemek yok 3 saatte bir az az da olsa besleyeceksin eğer isteyen bi bebekse 60 iyi ama onun dışında 30-40 ile 3 saatte bir beslemelisin ayan midesi de küçük tek öğünde 60-80 verirsen zorla kendi bitirmiyorsa cuk cuk diğer öğüne uyanmaz zaten o yüzden çok yiyen bebek değilse 30-40cc 3 saatte bir beslemelisin biz sararan bebeklere böyle yapıyorduk tabi tombik ve emmek isteyen bebekse artttabikirsin ama bıraktığı zaman zorlama ki 3 saat sonrasında yine bekleyebilesin
Anneyimm Esomami hayirli oldun canm.dogum yapmssn geçmişte olsun bende 22 gun oldu dogum yapali benm bebegimde de sarilik vardi ilk gunler cok zorlandım hem sezeryan olmstum hemde tektik kimse yoktu yardimcim , iki saatte bir mutlaka emzir evet uyanmiyor olabilir ben topuklarina vura vura morarmisti neredeyse yapmadgm sey kalmamsti sutum hep ziyan oluyordu korktuk hastaneye gotrmustuk 8.8 cikmsti sariligi normal ama surekli ne yap ne et uayndr emzir diyordu doktor benmbebek uyanmamakta ısrarcı tabi sutumu sagdim sagdim bebegim uyurken icirdim birincisi mamaya alistirma cok erken omdam ziyade ikincisi sarılığın gecmesinin tek cozumu anne sutu mama degil amac karnini doyurmak degil anne sutunu icirip o sutteki vitanemini bebege aktarmak benim doktorum cok mukemmel bir doktor bebek doktrmz birak uyusun o sorun degil senin sutunun bebegn midesine ulaşması demsti uyurknds emzirebilirsin demişti canm benm bebegim uyanmiyordu sana soyleyim sen yap belki senin bebek uyanir topuguna vur kulagiyla oyna burnunu sık ve koltuk altini ov soylemistirlerdr bide bulunduğu ortam.cok sicak olmasin sicakta uykuyu tetikliyor 24 27 arasi oda sicakligi olsun bizim gecti cok sukur sariligi geçsin duzene girer simdi benm bebegim aciktgnda kendisi uyanıyor seninde oyle olur gecmis olsun tekrardan canm
deletedmom734 Esomami kendisi illaki acıkıp uyanacaktır bebekleri uykularında uyandırmak uyku travmasına sebep olabilir daha sonra bu uyku düzeninize yansır bunu yapmanı tavsiye etmem her ne kadar 3.günlük bebeksede o bir insan ve kendi ihtiyaçlarının farkında nasıl ağlayınca bir sıkıntısı var diyoruz bebek bize kendi dilinde ne istediğini söylüyor aslında... uyanınca emzir ve eğer sütün çoksa aynı zamanda sağ ve biberonlada ver...sütün yoksa bebeğin aldığı kadar ver cc lere bağlı kalma o zaten bilindiğinin aksine doyduğunu bilecek kadar akıllı sen 60 ver 90 ver o istediği kadarını içecektir... doyduğunu anlarsın zaten rahatlar uykuya geçiş yapar benim bebeğimde sarılık oldu korkma üstelik benim sütümde yoktu mamayla ve çok az anne sütüyle atlattık geçiyor sakın mamayı çok vermişsin diyenlere bakıp bebeğini aç bırakma elbette önceliğin anne sütü olsun 1 damlasını bile ziyan etme ama baktın doymuyor aldığı kadar mama...
Esomami hohomoromu evet cnm kilolu 4.500 ondan gusel besle dedi sutum daha gelmedi yani emziriyormda smdi 60 cc verdimde yani nezaman acikir kendiliginden uyanirmi die takip etmem istedim uyandimi mama vercem uyanmazsa 3 saat snrami kaldidsam dedim
Esomami tazecikanneee tmm canim cok sagolun bilgilendirdiginiz icin hapy kidse yazdm ama burdan daha hizli cevap alcagimi biliyodm😊😊😘😘😘
Berfintezel2426 Esomami kız naptın sen bebişe 60 cc çok fazla birde hangi mamayı kullanıyorsun bebekler düzenli bir şekilde yerler 30 cc 2 saatte bir bu bebek büyüdükçe artar omun midesi daha ceviz kadar 😔
Esomami Anneyimm cok gusel yazmissiniz umarim oyle olurr bende sezeryanliyim bugun eve ciktim banyomu yaptm ins situm gelicek benden bide bebegi dogumun sabahi yogjnbakima aldiklari icin emziremedim oyusden mama verildi emdikce gelir sutum inss cnm
Nily Anneyimm 24-27 derece oda sıcAklığında bebeğiniz pişik olur. 20-23olması lazım yenidoğansa Birazdaha büyüyünce dahada düşük oluyor Aman o kdar sıcak yapmayın bebeğiniz rahatsız olur. sıcaktan uyanamaz mayışır
Berfintezel2426 Esomami canım bende tecrübesizdim fazla gelmişti kusuyordu bebiş 60 cc verdiğin 3 yada 4 saattte besle bebiş mama ile çok şişer benim kızım baya şişti 😔
Esomami Mila_01 evet oyle yaziyo die oyle verdim ama herkes fazla verdin diyince korktum yani bebek emse sutum olsa az verirdim ama 1kere oyle veriyim bidaha nasil acikir die merak etmistim ama sukur tuvaletini falan yapti herkes cok vermisin deyince korktum cocuk kabiz olcak die😊😊 neyse ki bise olmadi bu sabah biras daha sutum geldi gibi verirsem mama takviyeside 30 cc veririm tesekkurler hepinize
Esomami deletedmom734 cok sagol sarilik icin 2 saatte bir besleyin dediler sut olmayinca dediginz gibi mama da veriyorm ac kalmasinda sariligi dussun yarin konturolumuz var bidaha yatmak istemiyorm allhin izniyle
eljid Esomami 4 saate bir cnm 60 verirsen şimdilik öle sonrada daha fazla aldımı 3 saate bir 2 saate bir istck
Esomami eljid tmm cnm sagol ya ben suan sutum cok gelmiyo sarilik var die mama takviyesi yapiyrm bakalim ins yarn gusel der dojtor herseyinide tek tip memeye doneriz😊
Esomami Berfintezel2426 ilkinde hic mama kullanmadigim icin 😊 acemilik cektm bunda gerci sutum gelmeye basladi cokta devam etmiycem sarilik icin kilolu bebek doktor guzel besleyin dedi
Burcak61 Esomami 2 saatte bir emzirmen Beyda meme vermen gerekli o uyanmasada sen vereceksin sarılığı atlatmanın tek yolu gece de aynı şekilde
Esomami Burcak61 oyle yapiyrm cnm ama memede uyuyo emmiyo burnunu sikiyom topugunu falan yani cekmeyince memeyi ammedigni hissedince mama takviyesi yapmak istedim
Gokkusagivemucize Niyetiniz emzirmekse 60 CC çok. Hele ki 3 günlük bebeğe. Bu şekilde acıkması gecikir siz de acıkmıyor diye meme vermezsiniz derken sütünüz de gelmez. Bir kısır döngü olur. Zorla da olsa uyandırıp önce her zaman meme verin. Mama verecekseniz de yenidoğan bebeklere göre kadehler var. Ya da şırınga ile verin ya da eds diye bir yöntem var öyle verin. Ama biberona alıştırmayın. Bu dediğim yöntemleri Google'dan bakabilirsiniz.